Lite trött idag...

Igår spelade vi en golftävling som gick uselt, men dagen avslutades med kräftskiva på klubben. Staffan och jag gick i samma boll som två ungdomar - Elsa, 16 år och Hugo, ungefär samma. Himmel, vad duktiga de var...och dessutom väldigt trevliga. Man får nästan komplex, men vad då då? Jag tröstar mig med att det är skillnad att börja när man är ung och mjuk i kroppen, och försöker att inte jämföra med någon annan än mig själv - det rådet hade jag säkert gett någon annan...

Kräftorna var himmelskt goda och sedan fick vi Wallenbergare och till dessert en hjortronparfait. Tack och lov blev det dans till sena natta, så vi fick motionera av oss en del av det gräddigt goda!

Veckan har resulterat i ett kilo minus, så nu är det bara ett kvar av sommarens slarv.

Imorgon börjar jag jobba igen...ska bli kul att träffa alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0