Idag vågade jag knappt vakna...

07.30 kom flyttgubbar och hämtade en del av bohaget som ska ut till nya lägenheten bl. a. sängarna. Sen var det bullbak till plåtning. Sen kom fotograf Ulle och tog bullbilder... sen skulle flyttgubbarna komma tillbaka med en säng som ska stå här tills vi flyttar på riktigt, men de hann inte komma... 

Ny fotograf som ska plåta lägenheten inför visning nästa helg var inbokad till 14.00, hoppades att sängen skulle hinna hit innan dess, annars blir det så tomt i sovrummet. Jag snodde som en liten igel för att röja och städa för att inte ha med en massa kolijox på bilderna. Fotografen kom men ingen säng - den kom 15.30, men den snälla Sofia kom tillbaka och tog den sista sovrumsbilden MED säng! Nu är det så fint i lägenheten som det inte varit sen jag flyttade in - hur galet kan det va'?

Imorgon kan du titta på Södermäklarnas hemsida hur fint det är...och på www.hemnet.se förstås

Nu har Johanna kommit för att fixa käk. Hon ska ha avskedsfest i min lägenhet, sen kommer större delen av redaktionen på festen och sen är det bara fest...så då vill jag väl knappast sova...men jag kanske slocknar vid bordet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0