Hahaha, hohoho

Vilka helt galna saker folk kan komma på att tillverka!

Jag provade de här tossiga prylarna idag, men jag måste erkänna att det var vansinnigt roligt att hoppa omkring med de här tingestarna på fötterna. Jag ser mest skraj ut på bilden, men det var verkligen kul!
Man skuttar runt och jag kan tänka mig att man kan få upp ordentlig fart utomhus. Jag hoppade bara runt härinne på redaktionen och det var nog tur det.

Vad gör man inte för att få lite motion... Imorse tog jag T-banan till jobbet eftersom det pratades om spöregn på väderrapporten igår kväll. Att solen sedan sken när jag gick, hjälpte tyvärr inte eftersom jag unnade mig att sova en halvtimme extra.  Nu tänker jag promenera hem, men det vore ju tusan om det börjar regna då istället. Ja,ja ,regn är ju bara vatten..... Vad lär man av detta? Lita inte på väderleksrapporterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0