Det gick utan paraply, men vad dyrt det blev...

Jag tog gud i hågen och använde apostlahästarna hem igår, men det blev en dyrbar historia. Just innan jag kom hem, blev det röd gubbe i hörnet, så jag fick gå en annan väg och passerade då en klädaffär där det var 70% rabatt. Var tvungen att kolla lite bara...gick ut 900 kronor fattigare eller också "tjänade" jag över 2000 spänn. Inställningsfråga!

Fick ett par byxor, en kort kjol, en "finkjol" en "finblus", ett kaxigt linne med kamphundar på, som jag har på mig idag. Eva är jättesotis, hon hade velat ha ett likadant, haha...

Det regnade inte en enda droppe på hemvägen - vilken tur att jag inte tog t-banan som ren försiktighetsåtgärd. Det  var så skönt att jag gick hit idag också. Goda initiativ skapar så småningom goda vanor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0