Vill du bli "stalkad" av mig?

Det gäller att hitta bra förebilder här i livet och ibland behöver man ha "dåliga exempel" för att visa hur man kan göra enkla förbättringar för att lyckas.

Jag skulle vilja hitta en person som tycker att hon äter rätt och motionerar bra, men som inte får det att märkas på kroppen eller vågen, och som inte begriper varför... Jag skulle följa den här personen en dag för att kunna se var felet ligger och i bästa fall rätta till det, för att få tillstånd en förändring.

Tycker du att du är den här personen och bor du dessutom i Stockholm (av praktiska skäl), får du gärna skicka ett mail till mig under adress [email protected] . Bifoga ett foto! Läs mer här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0