Tiden, tiden, tiden

Hade tänkt komma iväg från jobbet vid 4-snåret eftersom jag hade massor att fixa med på hemvägen och hemma, men hur bär man sig åt???? Klockan blev halv 6 innan jag kom mig för att gå och när jag kom till fotoaffären runt kvarteret hemma var klockan fem över 6 och NATURLIGTVIS stängde de 6... å jag som skulle hämta ut en förstoring som skulle med till Öland, dit vi åker på torsdag morgon. Imorgon stänger de 2 - undrar om jag hinner hem tills dess....

Men ändå, man kan ju inte bli irriterad på riktigt i det här vädret. På hemvägen såg jag folk på varenda stol på varenda uteservering. Blev bara sugen att slå mig ner själv, men inte utan sällskap, åsså hade jag ju en massa att fixa med hemma...

Nu borde jag ju alltså sätta igång med det där fixet, men jag tappade farten på nåt sätt. Tja det är väl precis som med allt annat - motion, viktminskning och sånt - det gäller "bara" att bestämma sig och sätta igång, sen går det nästan av sig självt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0