Massor av videosnuttar

Idag har Johanna filmat en hel massa små videoinslag som kommer på MåBra:s hemsida så småningom. Jag har skurit ut hinnfria apelsinklyftor,finskalat ananas, gjort en smoothie, en sommardessert och styckat kyckling m.m. Köket har varit fullt av mat och smidiga Johanna filmade ur alla möjliga vinklar - t.ex. uppklättrad på köksön, där jag lyckades få en bild av henne - annars höll hon sig mest bakom kameran, och jag linslusade som vanligt...:
image37
Mätta i magen blev vi också eftersom vi provsmakade både frukt och smoothies - men det var verkligen inga onyttigheter, utan blev "gratislunch", eller ska vi kalla det "arbetslunch" - det låter bättre!

Solen skiner och idag blev det ingen promenad till och från jobbet eftersom vi höll oss hemma hos mig. Måste försöka hinna ut en sväng - nu verkar det som om våren verkligen är på väg!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej! Länken verkar trasig, skall väl vara www.mabra.com?

2008-04-18 @ 15:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0