Kommentar till kommentarerna

Jag upptäckte att jag missat att svara på ett par kommentarer...Det här med att göra en CD med musik att promenera till tycker jag är strålande. Det är väl kanske tveksamt om MåBra kan göra en sådan, men det borde finnas skivbolag som skulle kunna tända på idén. Lika gärna som det finns "Absolut sommar" och "Absoluta ballader" kunde man ju göra en "Absolut motionsgå"......

Angelikas sida som jag var inne och kikade på kan säkert ge många tips till andra diabetiker. Är du nyfiken, titta under diabetiker.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Hej Maria,
Sa kul att din mamma hanger med och reser!! Jag forsokte just fa min mamma att komma over och halsa pa hit till England, men det var blankt nej(pappa vill inte resa alls) Jag far val aka och hamta henne.Har bott har i fjorton ar, och det var nu atta ar sedan hon var har sist.
Kul att lasa artiklar fran Sverige!Jag uppskattar det verkligen. Har blivit riktigt ''insyltad'' i denna blogg miljo, fatt en diet kompis och allt.Och det fungerar jattebra!! Forrut brukar jag aldrig tala om for nagon att jag ska ga ned i vikt, men nu ar det press pa mig,very good!!!
Trevlig var,
Halsningar
Gunnel (Karin G)

2008-04-14 @ 15:34:52
Postat av: Gunnel

Hej Maria,
Sa kul att din mamma hanger med och reser!! Jag forsokte just fa min mamma att komma over och halsa pa hit till England, men det var blankt nej(pappa vill inte resa alls) Jag far val aka och hamta henne.Har bott har i fjorton ar, och det var nu atta ar sedan hon var har sist.
Kul att lasa artiklar fran Sverige!Jag uppskattar det verkligen. Har blivit riktigt ''insyltad'' i denna blogg miljo, fatt en diet kompis och allt.Och det fungerar jattebra!! Forrut brukar jag aldrig tala om for nagon att jag ska ga ned i vikt, men nu ar det press pa mig,very good!!!
Trevlig var,
Halsningar
Gunnel (Karin G)

2008-04-14 @ 15:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0