Idag var det jag som satt på en cykel

Igår skrev jag att det var kalabalik i Götgatsbacken. Idag såg jag den från en annan horisont - nämligen från cykelsadeln och plötsligt insåg jag hur även jag beter mig som galen fotgängare. De (läs vi) går ju utan att se sig om efter cyklar. Fotgängare passar sig möjligen för stora brummande bilar, men smygande små cyklar tycks inte vara något man är skraj för... Jag ska nog tänka till litegrand nästa gång jag går...

Igår tog jag en omväg hem för att titta på de blommande träden i Kungsträdgården. Titta och njut! Nu ska jag cykla iväg till doktorn med mitt onda knä och min onda vad...vad kan det vadra?

Här njuter folk i vårsolen kl. 17.45 på eftermiddagen!!!
image38


En närbild på detta fantastiska!
image39


Jag tycker att man ska gå här och pussas med någon man tycker om...
image40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0