Hujenamej, så många dagar

I fredags blev det inget skrivet. Jag var ute på IKEA och köpte nytt köksskåp och att springa igenom hela varuhuset, kräver sin man (eller kvinna). Man måste ju kolla så man inte missar något. Det blev dessutom några förvaringsburkar, en ny dörrmatta, en förpackning kronljus, en slickepott.....

Naturligtvis var handtagen till köksskåpet slut - de är utgående... Nu har jag ju ett splirrans nytt kök med nya luckor och snygga handtag, så jag måste ju ha ett likadant till det nya skåpet! Vad gör man? Hem och kollar i datorn - finns kvar i Barkarby. Att sätta sig i bilköer tvärsöver stan en sen fredag eftermiddag är inte tillrådligt när man har sovit alldeles för lite på natten... (var på en date på torsdagskvällen som blev VÄLDIGT sen...) ramlade ihop i fåtöljen istället och slocknade mitt under Let's dance-finalen.

Lördag - nytt försök på IKEA. Hahahandtagen fanns!!!!!! Låååång promenad på eftermiddagen, det är vår i luften, fåglarna kvittrar och jag är nykär igen... och nu är det inte en KATT som heter Oskar! Föremålet för min passion den här gången är en tvättäkta MAN, men han hade den tossiga planeringen att vara bortrest hela helgen. Jag bjöd mamsen på middag istället och såg TV4:s nya satsning "Körslaget" på kvällen. Riktigt kul grej, tyckte jag!

Söndag - samma vårväder i luften. Försökte blogga, men då gick det ju inte... Stoppade ett äpple i fickan och gick runt hela Södermalm, ner mot Norra Hammarbyhamnen och sen utmed vattnet längs Årstaviken förbi Street vid Hornstull, ut en sväng på Långholmen, vidare Söder Mälarstrand och sedan upp på Skinnarviksberget för att avsluta längs Monteliusvägen med en vidunderlig utsikt över Staden! Jag vill varmt rekommendera den turen för alla som har chansen!

Som tur var blev jag inte helt utmattad eftersom jag hade bjudit honom på middag. Det blev scampi med lime och kvällen blev jättesen.....

Måndag - kom till jobbet en smula fördröjd men förnöjd. Bloggen funkade fortfarande inte och ojojoj, vad folk verkar ha blivit irriterade. Teknikstrul är väl inget man önskar sig eller förorsakar medvetet, men det är lätt att ha åsikter...

Johanna lurade med mig på ett Aerobicspass efter jobbet och det var alldeles för avancerade stegkombinationer för mig. Tanten måtte ha lagt av sig...smög ut bakvägen efter halva passet och drog i styrkemaskinerna istället...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack så mycket för komentaren i min blogg! Jag undrar om du skulle kanske vilja länka dit eller skriva ett inlägg om den, eftersom det säkert är många diabetiker som läser din blogg! Jag vill nå ut till så många som möjligt men jag vet inte riktigt hur jag ska kunna informera folk om att min blogg finns, finns för att hjälpa andra!

Mvh :)

2008-04-01 @ 15:24:00
URL: http://diabetiker.blogg.se
Postat av: Angelica

Tack så mycket för komentaren i min blogg! Jag undrar om du skulle kanske vilja länka dit eller skriva ett inlägg om den, eftersom det säkert är många diabetiker som läser din blogg! Jag vill nå ut till så många som möjligt men jag vet inte riktigt hur jag ska kunna informera folk om att min blogg finns, finns för att hjälpa andra!

Mvh :)

2008-04-01 @ 15:25:15
URL: http://diabetiker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0