10000 steg på GastroNord

Ujujuj, har tillbringat denna vackra eftermiddag med att knata runt på Älvsjömässan. Jag hade absolut kunnat äta mig proppmätt, men lyckades faktiskt begränsa mig någotsånär. Man blir till slut mätt bara av att titta på all mat. Måste bara visa det vackraste jag hittade - men det fick man naturligtvis inte provsmaka...

Så här ska tomater se ut...
image43

...och vilken sparris, man blir lyrisk!
image44

Trenden pekar mot DRYCKER!!! Jag tror att minst 25% av allt som visades var just drycker. Något som ännu inte blivit en hit men som säkert kommer är istéer med olika smaker. Annars var det massor av vattensorter med smaker av alla de slag, smoothies, kaffe i alla upptänkliga former m.m, m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0